Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Velkommen gæst til Michiyuki en skole for alle væsner store små, og nye, gamle. Michiyuki er en stor skole for mange elever og væsner. Man laver ikke lektier eller noget kun hygger sig med hinanden.
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Ons Aug 11, 2010 10:12 pm
Yuka spandt. "Du lød opgivet, da du sagde det der om Ryuu.. Hvordan kan det være?" spurgte hun nysgerrigt. Hun kælede sig op af hans mave //:DD// og slikkede hans fingre. "nej... der er ingen, der ejer miig - med undtagelse af Ryuu. Så jeg kan ikke være et kæledyr" sagde hun bestemt.. det var bare sådan noget kattenoget, at man var sin egen herre. Hun tog fat om hans højre hånd med begge sine poter, og slikkede den.
Manda--
Antal indlæg : 156 Join date : 10/06/10 Age : 33
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 12, 2010 4:18 pm
Han aede blidt hendes hoved igen og rystede på hovedet, "Ikk for noget... Det er bare fordi jeg aldrig har set nogen så fortabt i en anden..." smilede han let. Han grinede lidt da hun slikkede hans fingre, "Din tunge er ru..." sagde han roliggt og kiggede på hende med et smil. "Men hvis kun Ryuu ejer dig, så beviser det jo ogs kun hvor fortabt du er i ham." Han aede hende bag det ene øre, "Men må man alle så ogs ae dig?" spurgte han roligt. Han kiggede undrende da hun tog hans højre hånd med sine poter og smilede let. "Dit lille fjolle hoved..." sagde han let og holdte lidt i hendes ene pote med højre hånd. Han aede hendes ryg med den anden hånd.
Yuka Admin
Antal indlæg : 169 Join date : 09/06/10 Age : 30
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 12, 2010 6:01 pm
"Måske overdrev jeg lidt, da jeg sagde det.. Men du ved, hvad jeg mener? Selvfølgelig må du gerne kæle for miig, men jeg er stadig hans kæreste, så der er begrænsninger for hvad man må" sagde hun. Hun slikkede videre på den højre hånd i et stykke tid. Så stoppede hun. Hun havde fået øje på en sommerfugl, som hun ville jage. Hun sprang op i luften, og prøvede, at fange den med poterne, men faldt ned igen og landede på maven. "Dumme sommerfugl..." mumlede hun surt.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 12, 2010 6:05 pm
Han grinede og nikkede lidt, "jeg ved godt at jeg godt må kæle dig. Selv hvis jeg ikk måtte gjorde eg det alligevel. Du er for nuttet...!" sagde han barnligt og kravlede hen til hende. Han aede hendes hoved, "Er du ok?" Han løftede hende op og nussede ehnde lidt. "Skal jeg fange den for dig?" smilede han drillende og nussede hendes snude lidt for sjov. "Det er længe siden jeg har set en kat..." sagde han og tænkte sig lidt om. "Har faktisk ikk set en sådan rigtigt. Udover dig..."
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 12, 2010 6:10 pm
*Nuttet?.. Igen sagde han, at jeg er nuttet* tænkte Yuka. Hun var sikker på, at hun ville rødme, hvis hun var et menneske. "Jeg vil ikke have sommerfuglen.. jeg vil bare fange den og dræbe den. Det er sådan et underligt instinkt jeg pludselig får, når jeg bliver kat" fortalte hun. "Forresten er jeg ok" tilføjede hun hurtigt. "Har du virkelig aldrig set en kat før? Altså sådan rigtigt?" spurgte hun.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 4:07 pm
Han grinede lidt, "jamen hvis jeg siger det igen, må det da passe!" smilede han med et grin og aede hendes hoved igen. Han nikkede som svar på hendes spørgsmål," Jeg har aldrig set en kat, jo måske i min fortid... Men jeg kan ikk huske det..." sagde han roligt og kløede sig på hovedet. Han smilede dog bare barnligt til hende og grinede lidt. Han løftede hende op og fik hende ind til sig, så han kunne nusse hende bedre. "Du er bare så nuttet!" sagde han igen, men vidste det ogs godt. Men han kunne ikk lade være.
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 4:27 pm
Yuka nød at blive kælet for og spandt. Hun forsøgte at kravle op påé hans hoved, men faldt istedet ned på jorden igen. "Du er for høj ..." mumlede hun utilfreds. "Eller ogs er jeg for lav ... nej... det ER diig, der er for høj. Det kan ik være anderledes" sagde hun tvivlende. Hun rejste sig op og forsøgte igen at kravle op på hans hoved- igen mislykkedes det. Hun sukkede. "Jeg vil gerne op på dit hoved!" sagde hun, som om hun var et lille barn, der havde fået øje på et legetøj, det gerne ville have.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 4:32 pm
han grinede lidt og kiggede på hende, "Det er da dig der er en kat..." sagde han roligt og smilede let. Han løftede hende op på sit hoved og smilede let, "Er du tilfreds?" smilede han let og kiggede på hende. Han kiggede lige ud bagefter, så hun ikk ville falde ned igen. Han aede hende lidt, selvom han ikk lige kunne det så godt når hun var på hans hoved. "hvda vil du egentlig heroppe?" spurgte han let og smilede lidt.
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 4:38 pm
"Vaske dit hår.." sagde hun og slikkede hans hår. "Det trænger det til" sagde hun drillende og grinte lidt. "Ej. Det gør det iké.. men jeg kan bare godt lide, at slikke folks hår, når jeg er en kat" fortalte hun og slikkede fortsat håret. Sådan blev hun ved i et stykke tid. "Medmindre du hellere vil ha, at jeg slikker dine hænder?" spurgte hun.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 4:43 pm
Han rødmede en smule af at hun slikkede hans hår og bed sig i læben. Han rystede en smule på hovedet, "Gør hvad du vil..." sagde han roligt. Mest for at hun ikk skulle se ham rødme. "Men det er lidt underligt at en kat slikker mig, især med den ru tunge I har..." sagde han roligt og grinede en smule. Han smilede let og kløede sig lidt på kinden med sin pegefinger. Han kom til at nyse lavt, men ikk nok til at hun ville falde af. "Hvad slags kat er du egentlig?" kom han til at tænke på.
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 7:32 pm
Yuka tænkte siig lidt om. "Jeg ved det faktisk iké.." mumlede hun tænksomt. Hun slikkede sin ene pote lidt. "Du vil måske hellere have, at jeg slikker diig, som menneske hvor jeg ikké har en rug tunge?" spurgte hun og smilede- eller rettere sagt, hun ville have smilet, hvis det ikke var fordi at hun var en kat. Hun hoppede ned af hans hoved, fordi at hans hår var blevet helt vådt og klamt nu.
//smilende kat --> //
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Tors Aug 19, 2010 10:30 pm
Han grinede lidt af hende og aede hendes hoved. "Nej tak, jeg synes det er fint tilpas. Desuden er det lidt underligt at en pige bare slikker en dreng er det ikk?" smilede han opgivende og kiggede på hende. Han løftede hende ind til sig igen og nussede hende blidt, "Du er lige til at nusse og kramme!" sagde han barnligt og nussede hovedet til hende. Han aede hende blidt og strakte sig lidt bagefter. Han kiggede roligt på hende, "My little pussycat..." grinede han drillende og kiggede på hende for at se hvordan hun ville reagere.
//Lolz, wtf?xD
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Fre Aug 20, 2010 12:15 pm
"Pussycat?" sagde hun spørgende og kiggede op på ham. *Hvorfor kalder ham miig nu det? Det lyder som de der Pussycat Dolls..* tænkte hun. Men hun var faktisk ret ligeglad med det. Hun VAR jo en kat. "Hmm.... vil du hellere slikkes af en dreng? Du er måske homoseksuel?" spurgte hun alvorligt. "Vær ærlig" tilføjede hun hurtigt. Hun puttede siig rigtig godt inde ved ham, så hun kunne ligge godt, mens han fortalte, om hans seksuallitet.
//Det er fordi, at jeg skrev ii teksten, at en kat iké kunne smile, men såé fandt jeg en smiley, med en kat, der smiler xD.. hvad sker der lige for det sidste her.. "Mens han fortalte om sin seksuallitet" d; .. det er bare for underligt xD//
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Fre Aug 20, 2010 2:40 pm
Han kiggede på hende og rødmede en smule. Han kløede sig bag hovedet og tænkte sig om. 2Jeeg vil da ikk slikkes af en dreng! Men hvordan pokker kan det være normalt at blive slikket af et menneske!?" sagde han og stoppede op. "Min seksualitet?" han satte hovedet på skrå. Han havde faktisk aldrig tænkt over det. Han trak på skuldrene og sukkede. Han rystede på hovedet, "jeg ved det ikk... Jeg er ikk seksuelt tiltrukket af drenge, men jeg ved ikk med piger heller..." sagde han og sukkede let.
//Lolz...xD Hmm... Det får mig til at tænke på seksuelt ophidset...
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Fre Aug 20, 2010 3:11 pm
"Det er da meget normalt at slikke hinanden, hvis man er kærester.. Jeg slikker da ogs Ryuus hals og krop, det kan han godt lide, at jeg gør" sagde hun.. Hun forvandlede siig til et menneske igen og kiggede på ham. "Ved du virkelig ikke, hvad du tænder på? Du har da taget på miig og kysset min pande?" spurgte hun undrende.
//haha xD.. hvor perverst
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Fre Aug 20, 2010 6:16 pm
han nikkede, "Øhm.. Lækkert?" sagde han bare og forstod ikk princippet i at slikke en. Han rystede på hovedet og tæknte sig om ved hendes spørgsmål. Han rystede på hovedet, "Øhm... Nej det ved jeg faktisk ikk, eftersom jeg aldrig har været tændt før..." sagde han roligt og kiggede på hende. "Hvordan ved man overhovedet man er tændt?" spurgte han let og satte hovedet på skrå.
//Det er altså nu du skal skrive Nøj hvor frækt!xD
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 12:23 pm
"Altså det ved man vel hvis.. man får sådan en underlig men dejlig følelse i maven, og hvis det går rigtigt til den, ved man det, fordi man bliver våd...øhm...." hun vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle forklare det for ham. "Jeg tror, du finder ud af det, hvis det en dag sker for diig.. Der ville du ikke være i tvivl. Det er jeg sikker på" sagde hun. Hun kiggede væk, fordi at un var begyndt at rødme over at snakke om det.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 6:52 pm
Han kiggede undrende på hende og satte hovedet på skrå. "Altså at man kommer til at savle eller noget?" spurgte han og hentydede til at blive 'våd'. Han fik hende til at kigge på ham og smilede barnligt, "DU rødmer!" grinede han lidt og smilede glad. "Men ogs ligefrem at å en dejlig følelse i maven? Har haft masser af følelser i maven, men de var squ ikk dejlige nogle af dem!" svarede han let.
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 7:11 pm
Hun kiggede modvilligt på ham- ikke fordi hun ikke ville, men fordi at hun følte sig pinlig. "Nej, det er ikke som at savle.. altså man er kalder det 'våd', hvis man bliver våd mellem benene... altså ikke som hvis man pisser.. Drenge bliver våde, når de udløser sæd, og piger bliver våde... sådan vand våde ...?" forsøgte hun at forklare. Hun kunne mærke, at hendes kinder blev endnu varmere. Hun kiggede væk igen. "Du finder ud af det, når det sker for diig" sagde hun bestemt.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 7:15 pm
Han lignede et spørgsmålstegn og forstod knap noget, "Øhm..." han kiggede undrende og satte hovedet på skrå. "Hvad?" sagde han bare og smilede til hende da hun vendte hovedet igen. Han tog fat i hende og krammede hende til sig, "Tag det nu roligt Kat..." smilede han let. Han aede hendes hoved let og smilede glad, "Du behøver ikk føle at det er pinligt, det er jo nyt for mig så jeg ved knap hvad det er. Burde det ikk gøre det lettere, end hvis at jeg vidste hvad det betød og bare kiggede om du var tændt af at snakke om det?" grinede han drillende og smilede barnligt.
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 7:46 pm
Yuka gemte hovedet ii hans brystkasse. Hun syntes stadig, det var ret pinligt, men han havde ret ii, at det kunne have været værre, så hun tog mod til siig, og så op på ham. "Ok.. Du har ret...." indrømmede hun og så gik hendes rødmen væk. Hun tav lidt "HEy! Jeg blev ikke tændt af at snakke om det!?" udbrød hun panisk og begyndte at rødme igen.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 7:52 pm
Han grinede drillende og smilede let til hende. Han aede hednes kind blidt og smilede, "Nej, så siger vi det..." smilede han let og kunne are ikk lade være med at drille Kat. Hun overdrev bare helt vildt hver gang man gjorde det. Han aede hendes hoved blidt, "Men hvordan kan man overhoevdet mærke man er 'våd'?" spurgte han undrende. "Og hvis jeg blir våd mellem benene, hvor kommer det så lige fra? Min røv!?" spurgte han helt undrende og synes det lød klamt. "ad...!"
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 8:08 pm
"Nej fra din pik" sagde hun. Hun rødmede endnu mere ved at sige det ord. "Har du aldrig haft udløsning?" spurgte hun forundret. Drenge plejede jo at få udløsning om natten, hvis de ikke selv onanerede. Også selvom de ikke havde haft våde drømme. Nu kom hun i tanke om engang hvor Ryuuzaki havde haft en våd drøm og bare havde stønnet som en gal, og så rødmede hun endnu mere ved tanken om det.
Manda--
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 8:18 pm
Han kiggede på hende og grinede let. Han aede hendes hoved og smilede glad til hende, "Tag det nu roligt Kat. Det er altså ikk fordi jeg tager mig af at snakke sådan med en pige." smilede han. "Så du behøver ikk tage dig af det med mig." sagde han roligt og kiggede undrende. "udløsning?" han satte hovedet på skrå og lignede igen et spørgsmåltegn. "Hvad er udløsning?" Han grinede lidt over hendes tanke.
Yuka Admin
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården Søn Aug 22, 2010 8:27 pm
*Skal jeg nu også til at forklare det? Hvor pinligt!* tænkte hun. "Udløsning er når man udløser sæd fra sin pik, det gør man når man er liderlig, og man er liderlig, når man har lyst til sex eller lignende" sagde hun hurtigt, for at få det overstået. "....Forstår du det nu?" spurgte hun forhåbningsfuldt, mens hendes kinder plussede mere op. Hun kiggede væk igen. *Hvorfor skal vi lige snakke om det her?* tænkte hun opgivende.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården