Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Velkommen gæst til Michiyuki en skole for alle væsner store små, og nye, gamle. Michiyuki er en stor skole for mange elever og væsner. Man laver ikke lektier eller noget kun hygger sig med hinanden.
Emne: Where are... Where am I...? Fre Jul 02, 2010 4:40 pm
T: 11:34. S: Opholds stedet. O: Kun mig.. Eller en ven, en usynligt ven. V: Udenfor skinder solen. D: --- Bare en dag...
"Uhm.. hvad hvad laver jeg her...?" sagde en rødhåret pige, hun virkede lidt usikker. Hvordan, kom hun ind i skolen. Mærkeligt nok, hvad lavede hun her. Hun så sig om og greb efter noget, noget usynligt *Blev her... De det er lidt mærkeligt.. Men du skal forholde sig usynligt* tænkte hun strengt. Tingen, kunne man ikke se, mærkeligt nok. Hun sukkede og prøvede at smile i rummet. Men smilet var lidt skævt. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre, hvis hun mødte nogen.. Var det overhoved en god ide hun var her...? Hun så ned på sit tøj. Meget asiatisk, ikke en kimono, bare en kjole med en blå vest på. *jeg skulle havde bare blivet der hvor jeg var i Asien....* tænkte hun nedslået og gik frem og tilbage imens hun betragte rummet. Så stille...
Yuka Admin
Antal indlæg : 169 Join date : 09/06/10 Age : 30
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Tirs Jul 06, 2010 12:24 pm
Yuka kom gående ind ii opholds stedet ii håb om at støde påé en af sine venner herinde, men de var der iké.. Istedet stod der en rødhåret pige, der såé lidt bekymret og fortabt ud, syntes Yuka. Hun tøede lidt. Hvad skulle hun mon sige?.. Hun startede med det mest logiske. "Hej" sagde hun med et lidt usikkert smil.
Maru
Antal indlæg : 6 Join date : 08/07/10
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Tors Jul 08, 2010 12:17 am
Hej Alle jeg hedder Maru hvad hedder i, jeg er lige kommet her til skolen så er ny. er der ikke nogle der vil fortælle mig om den her skole den ser mega fed ud ;D og om hvordan i er. jeg er bare en kedelig normalt menneske ;D
Ting chan
Antal indlæg : 6 Join date : 02/07/10 Age : 27
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Fre Jul 16, 2010 1:54 pm
Hun drejede hurtigt mod den fremmede som stod lige der... Hvad, hun var ikke alene "Uhm Nihao.... Kan du uhm sige mig uhm hvor uhm hvad jeg skal her.....? Jeg er ny her, tror jeg" mumlede hun og havde lyst til at slå sig selv. Hun snublede jo i ordene, en værre vrøvl. Hvordan kan den personen hjælpe hende, når hun bare taler 'uhm' Ting chan fik nærmest røde kinder af det.
Yuka Admin
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Tirs Jul 27, 2010 8:25 pm
Yuka overvejede lidt sit svar. "Det her er en skole for 'væsner' med særlige unikke evner eller lignende. Og man skal vidst være her, for at kende lidt mere til sine evner og få mere styr på dem. Ved du, hvilken evne eller lignende du besidder?" hendes svar blev til lidt af et spørsgmål, men hun håbede at det kunne hjælpe pigen lidt på vej.
Ting chan
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Tirs Aug 03, 2010 2:29 pm
Hun smilede lidt, denne pige var da flink "Uhm, jeg er en demon med en le. Også kaldes Pigen med leen" sagde hun og prøvede at smile. Hvad lavede hun dog her i en skole. Typisk hende, men det her skole virker ok "Forresten jeg hedder Ting chan hyggeligt at møde dig" sagde hun og rakte en hånd, og smilede. Hun var ikke så genert mere.
Yuka Admin
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Lør Aug 07, 2010 12:30 am
Yuka smilede og gav Ting chan hånden. "Jeg hedder Yuka. Hyggeligt at møde dig Ting chan" sagde hun. "Jeg håber, at du falder godt til her." Yuka syntes, at Ting chan virkede som en meget sød pige, og ville gerne lære hende noget bedre at kende, men hun vidste ikke, hvad hun skulle sige, så hun smilede bare venligt.
Ting chan
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Lør Aug 07, 2010 4:13 pm
Alting var bare såå nyt for hende. Hun syntes det var rart at møde en her. "Uhm.. jeg tænkte. Hvad er du for et væsen..?" spurgte hun venligt og så på Yuka. *Yuka, pænt navn* tænkte hun og betragte hende lidt. Hun selv, havde noget mærkelig tøj, sådan asiatisk tøj stil. Hun trippede hen til nogle stole og satte sig ned og så på Yuka.
Manda--
Antal indlæg : 156 Join date : 10/06/10 Age : 33
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Lør Aug 07, 2010 4:50 pm
Manda kom ind til opholds stedet, han synes nu navnet var kikset men det bad han ikk selv om. Han kiggede rundt op så to piger, han genkendte straks Yuka. Men den anden var måske ny eller noget... Han gik stille derhen og krammede Kat bagfra. Han nussede hovedet til hende og smilede barnligt. "heij Kat..." sagde han så barnligt han kunne. Han kiggede på den anden pige, han satte hovedet på skrå. Han gik hen og lugtede til hende. Han satte hovedet på srkå og smilede igen. "Heij, jeg hedder Manda...!" smiled ehan barnligt og nussede hovedet til hende. Han var blevet kæleglad... Igen...xD
Yuka Admin
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Lør Aug 07, 2010 6:10 pm
Yuka blev forskrækket over at se Manda her. "Hej Manda" sagde hun forvirret og kælede ham på hovedet. Hun så over mod Ting chan. "Jeg er en Animagus. Jeg kan forvandle miig til en sort kat" sagde hun og smilede.
Ting chan
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Fre Aug 20, 2010 6:18 pm
Hun så med store øjne, da den fremmede dreng snusede til hende. Hun skælvede lidt *Va va varulv. Uf slap af* tænkte hun og lukkede øjnene for at tælle til ti. *Være modigt* tænkte hun og fik sagt med en lille stemme "Nihao, Manda.. Jeg jeg hedder Ting chan" det var lidt utydligt, men hun håbede da på han kunne høre det "Sejt.. En kat" sagde hun stadig i den lille stemme, men hun smilede overrasket til Yuka.
Yuka Admin
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Søn Aug 22, 2010 12:08 pm
Yuka smilede genert. Hun var lidt smigret over at Ting chan syntes, at det kattenoget var sejt. "Du virker lidt nervøs.. hvornår kom du her til Michiyuki?" spurgte hun venligt. Hun ville gerne hjælpe Ting chan noget mere, men hun vidste ikke hvordan. "Måske kunne jeg jo vise diig rundt et tidspunkt?" foreslog hun og smilte.
Ting chan
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Søn Aug 22, 2010 9:33 pm
Hun så sådan ned, for at finde ud af hvad hun ville svare "Uhm jeg kom her i dag. Jeg fandt bare stedet her, og tænkte at jeg ville betragte stedet" sagde hun roligt imens hun fik små svedperler "Og jeg er ikke nervøs.. Jeg er bare uhm ikke for at være dum, men bange for noget" sagde hun og så lidt på drengen med et undskyldne blik. Hun så ned, hun skammede sig over at hun opførte sig sådan. Det var jo ikke drengens skyld at hun var bange.
Yuka Admin
Emne: Sv: Where are... Where am I...? Søn Maj 29, 2011 12:24 am
Yuka tænkte lidt over, hvad hun skulle svare. Hvad kunne man dog være bange for her på Michiyuki? Men selvfølgelig kunne man jo være bange for hvad som helst, så det gjorde jo ikke noget. Hun kiggede lidt rundt omkring, og følte sig lidt akavet. "Ehm.. jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg kan gøre, når du ikke ved, hvad du er bange for..." mumlede hun. Yuka kiggede på Ting Chan i et kort øjeblik. "Er det fordi at du ikke kender stedet, at du er bange, eller hvad er det?" spurgte hun, selvom hun var meget sikker på, at det var derfor.