Michiyuki
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen gæst til Michiyuki en skole for alle væsner store små, og nye, gamle. Michiyuki er en stor skole for mange elever og væsner. Man laver ikke lektier eller noget kun hygger sig med hinanden.

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Fat Burning Tablets
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:06 am af Gæst

» Opowiadania erotyczne
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 11:32 pm af Gæst

» Illicit Drugs World Trade
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:43 pm af Gæst

» Internal Medicine By Harrison
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 6:57 am af Gæst

» Where are... Where am I...?
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 12:24 am af Yuka

» Reglerne
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:38 am af Yuki

» Er Michiyuki iké længere noget ved ? .. Oó
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:34 am af Yuki

» den stille park og larmen inde fra skolegården
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 2:12 pm af Yuka

» Lektier is BORING
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:54 pm af Yuka

Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Yuka
den stille park og larmen inde fra skolegården I_vote_lcapden stille park og larmen inde fra skolegården I_voting_barden stille park og larmen inde fra skolegården I_vote_rcap 
Manda--
den stille park og larmen inde fra skolegården I_vote_lcapden stille park og larmen inde fra skolegården I_voting_barden stille park og larmen inde fra skolegården I_vote_rcap 
Yuki
Ting chan
Maru
Seneste emner
» Fat Burning Tablets
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:06 am af Gæst

» Opowiadania erotyczne
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 11:32 pm af Gæst

» Illicit Drugs World Trade
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:43 pm af Gæst

» Internal Medicine By Harrison
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 6:57 am af Gæst

» Where are... Where am I...?
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 12:24 am af Yuka

» Reglerne
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:38 am af Yuki

» Er Michiyuki iké længere noget ved ? .. Oó
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:34 am af Yuki

» den stille park og larmen inde fra skolegården
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 2:12 pm af Yuka

» Lektier is BORING
den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:54 pm af Yuka

Statistik
Der er i alt 7 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Maru

Vores brugere har i alt skrevet 401 indlæg i 21 emner
Afstemning
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Forum
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Affiliates
free forum

den stille park og larmen inde fra skolegården

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Yuka
Admin
Yuka

Antal indlæg : 169

den stille park og larmen inde fra skolegården Empty
IndlægEmne: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:01 pm

Sted : Parken ved skolegården
Tid : eftermiddag
Omkring : lidt mange, men de er alle ii skolegården
Vejr : lidt køligt, men solen er fremme

Yuka gik gennem skolegården og ind ii parken. Her lænede hun sig op af et tykt træ. Det var vidst nok her omkring vi skulle mødes, tænkte hun. Hun lyttede til larmen fra skolegården, alt imens hun ventede påé Manda.
Tilbage til toppen Go down
Manda--

Manda--

Antal indlæg : 156

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:05 pm

Han kiggede ned, *endelig* tænkte han roligt. Han satte sig med ryggen til hende og hang ned med hovedet, hans ben holdte ham oppe. Han pustede hende i naken med en kold ånde og grinede drillende. "Du er lidt langsom, hva?" smilede han og aede hendes hoved igen. Han lod sig falde ned og landede på benene, han vendte sig mod hende.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:13 pm

Yuka fik kuldegysninger, blev forskrækket, og lavede det berømte 'ib' skrig xD. "Manda, du forskrækkede miig," sagde hun overrasket. Nu rødmede hun: "Hvor længe har du ventet?" spurgte hun. Hun håbede iké, at han havde ventet alt for længe, men det var fanme ogs' fordi hun absolut faldte ii søvn ii liiiiidt for lang tid. Hun kløede siig ii nakken.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:18 pm

"Lidt over en halv time..." han grinede lidt og aede videre. "Men det går nok, det er altid hyggeligt lige at få en lille lur." Han gned sine øjne og gabte let, "Men hvad får jeg som en undskyldning?" grinede han drillende. "Hvad tør du?" han holdte blidt om hende og lagde munden ved hendes hals, "Gir du lidt blod?" sagde han roligt. Men mente det ikk helt, medmindre hun sagde han gerne måtte.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:27 pm

Yuka blev lidt nervøs. Hendes åndedrag blev uregelmæssige og dybe. "Øhhh--hh..." stammede hun. Det plejer Ryuu jo også at gøre nogle gange, det er iké såé slemt, tænkte hun, mens hun forsøgte at slappe noget mere af. "O-ok, det må du godt" sagde hun såé.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:28 pm

"Bare iké for meget" tilføjede hun.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:32 pm

Han grinede lidt, "Når du synes det blir for meget, så bare giv mig et lille slag på hovedet eller ryggen. Jeg kan godt stoppe..." han fik hugtænder og bed blidt fat i hende. Han drak hendes blod, han var rimelig ivrig efter den saftige smag af blod. Men han har altid haft en kontrol til at kunne modstå sin trang, bare han fik det nogle gange. Han lukkede øjnene, for bedre at kunne kontrollere det.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 10:42 pm

Da Yuka mærkede tænderne borer siig ii hendes hals, stønnede hun af smerte ii et sekund. Hun greb hårdt fat ii hans ærme, og åndede hurtigt, som om hun lige havde været ude og løbe og var blevet mega forpustet. Hun mærkede sveden løbe ned af sin pande.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 7:25 am

Han drak roligt videre, han kunne mærke på hende at hun ikk var så vild med det. Men han måtte bare drikke noget, det var llidt svært at holde tilbage nogle gange. Han aede hendes hoved, for at hun ikk skulle have det så svært. Han krammede hende stadig og havde fået blod ned af mundvigen. Han gav slip efter noget tid og aede hendes kinder, "Du ser da ud til at kan holde rimelig længe, du fik mig ikk til at stoppe?"
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:24 am

Der gik lidt tid inden Yuka svarede. "Jeg er vant til at Ryuu, altså min kæreste, gør det. Han er nemlig ogs vampyr" sagde hun. Hun tørrede blodet af sin hals. "Skal du iké liige have det der er til overs?" spurgte hun. Og af en eller anden grund kom hun også til at smile, det burde man ellers iké at gøre, når man liige var blevet 'overfaldet' af en vampyr.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:27 am

Han grinede opgivende, "Jeg kunne regne mig lidt til at din kæreste var det...2 sagde han roligt. Han lagde munden ved hendes hals igen og slikkede blodet væk. Han ramte blidt bidemærkerne, fordi han troede hun måske var lidt øm når hun lige er blevet bidt. Han fjernede sig bag efter, "Men jeg skal da nok huske til en anden gang at jeg gerne må tage blod fra dig..." grinede han drillende. "Men hvis du savner din kæreste så bare sig til, så skal jeg nok se om jeg kan lade som om jeg er ham." sagde han uden at mene det.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:32 am

Yuka blev lidt ovorrasket og rødmede. "Ok, det er lidt nasty.. det sidste altså.. iké for noget, det er bare...." sagde hun og kiggede væk, for at skjule at hun rødmede endnu mere.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:34 am

Han grinede og tog på hende for sjov, han fjernede hånden igen. "Er det lidt sådan han gør?" grined ehan og satte sig. "Og bare rolig, jeg gør det ikk igen..." han lukkede øjnene og satte sig op af det træ der var. Han gabte let og kiggede på hende, "Er du så på p-piller eller bruger I beskyttelse?" han kunne ikk lade være med at drille hende.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:44 am

Yuka tav. Hun satte siig ned. "Det ... Jaéh.. det gør han faktisk.. og nej, jeg bruger iké p-piller." sagde hun. Hun havde hovedet ii knæene, af flovhed. Efter et stykke tid løftede hun hovedet op og såé ud ii luften. "Hvad med diig? Har du iké en kæreste?"
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 12:10 pm

Han grinede og aede hendes hoved, han krammede hende til sig. "Bare rolig, jeg have ikk tænkt mig det, kan bare godt li at drille." Han aede hendes hoved og lagde hovedet ved hendes skulder. "Du er nu meget nuttet, men har ingen tanker om en kæreste..." sagde han roligt. Han lukkede øjnene, "Jeg ved ikk en gang hvordan det er at have en."
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:10 pm

Yuka krammede igen. Synes han, jeg er nuttet?, tænkte hun. Hun smilede til ham. "Jeg synes, det er dejligt at ha en kæreste.. Men det tror jeg ogs de fleste synes, medmindre de iké ka lii personen" sagde hun. Pludselig kom hun til at tænke påé noget : "Er det utroskab at lade andre vampyrer drikke af mit blod?" spurgte hun uroligt. "Jeg mener.. altså hvis Ryuu er vampyr, og han plejer at drikke af mit blod, fordi vi kommer sammen, er det såé utroskab at jeg lader diig drikke af det, eller..? Oó" forklarede hun. Selvom det nok iké var utroskab, var hun alligevel bange for hvordan vampyrer havde det med det.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:15 pm

Han grinede og rystede på hovedet, "Du kan være ganske rolig Kat... Det kommer sådan set an på hvordan en vampyr selv tænker det." sagde han roligt. "jeg tænker ikk på det som utroskab, fordi det er jo bare for at kunne overleve jeg gør det?" smilede han roligt. "Så det er ikk den mindste smule tæt på det at være utro, det er mere bare en måde du giver mig lov til at lev på?" grinede han. Det var lidt underligt sagt.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:25 pm

Yuka åndede lettet ud. "Ok påé den måde.. Såé hvis jeg nu hælder blod over min krop og giver diig lov til at slikke det af, såé er det utroskab" sagde hun. Gad vide hvordan han ville reagere påé det..
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:30 pm

Han rødmede og kiggede på hende, "men du er jo ikk sådan?" sagde han en smule genert. "Men jeg snakker om hvis jeg bed dig og drak blod fra dig, ikk sådan!" han kløede sig bag hovedet og var stadig lidt rød ved kinderne. Han vidste overhovedet ikk hvad han kunne sige.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:41 pm

Yuka kunne godt se, at det var lidt dumt sagt, såé hun ville prøve at berolige ham. "Nejnej, selvfølgelig iké. Det var bare et eksempel!" sagde hun hurtigt. Hun kiggede væk og kløede siig ii nakken. "Hvad nu hvis jeg var sådan?" spurgte hun, af ren nysgerrighed
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 6:50 pm

Han bed sig i læben, "jeg ville da prøve at modstå, jeg mener. Jeg er ikk sådan, jeg vil ikk være sådan..." han kiggede på hende. "Jeg er afhængig af blod, men jeg vil nu helst undgå at slikke det af dig hvis du gjorde sådan..." han sukkede og hang med hovedet. Han tog en hånd foran ansigtet, *Er det nu den rigtige måde at sige det på?*
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 2:55 pm

Yuka nikkede langsomt. "Ok" sagde hun såé. Det var en ret pinglig situation de stod ii. "Skal vi snakke om noget andet... mindre pingligt..?" spurgte hun såé. Hun stoppede med at kramme ham, og fandt et græstrå, som hun legede med ii tavshed og forsøgte at skjule sin rødmen.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 3:32 pm

Han grinede og lagde sig over hende, "nånå, så du er lidt flov over det her?" grinede han drillende. Han lagde hovedet ved hendes ene skulder og kiggede på græsstrået, "Det var godt nok interrasant?" sagde han og satte hovedet på skrå. Han kiggede på hende og grinede, "Du rødmer..." sagde han drillende.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 4:25 pm

Yuka smilede.. "Tja... måske en lille smule." sagde hun, oh smed græstrået. Hun undrede sig over, at han havde lagt sig over hende, men det generede hende egentlig iké, for hun frøs nemlig lidt. "Men du synes måske iké, det er pinligt?" spurgte hun og smilede et tandpasta smil.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 6:21 pm

Han nussede hovedet til hendes kind og lukkede øjnene. Han rystede på hovedet, "egentlig ikk... Fordi jeg har aldrig haft sådan noge, så hvorfor skulle jeg synes det var?" grinede han. Han kiggede på hende, 2Hvor mange gange har su så været i seng med ham der Ryuu?" grinede han drillende. Han kunne bare ikk lade være med at drille hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: den stille park og larmen inde fra skolegården   den stille park og larmen inde fra skolegården I_icon_minitime

den stille park og larmen inde fra skolegården
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Michiyuki :: Udenfor Michiyuki :: Parken ved skolegåren-
Gå til: