Michiyuki
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen gæst til Michiyuki en skole for alle væsner store små, og nye, gamle. Michiyuki er en stor skole for mange elever og væsner. Man laver ikke lektier eller noget kun hygger sig med hinanden.

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Fat Burning Tablets
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:06 am af Gæst

» Opowiadania erotyczne
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 11:32 pm af Gæst

» Illicit Drugs World Trade
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:43 pm af Gæst

» Internal Medicine By Harrison
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 6:57 am af Gæst

» Where are... Where am I...?
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 12:24 am af Yuka

» Reglerne
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:38 am af Yuki

» Er Michiyuki iké længere noget ved ? .. Oó
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:34 am af Yuki

» den stille park og larmen inde fra skolegården
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 2:12 pm af Yuka

» Lektier is BORING
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:54 pm af Yuka

Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Yuka
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_vote_lcapskaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_voting_barskaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_vote_rcap 
Manda--
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_vote_lcapskaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_voting_barskaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_vote_rcap 
Yuki
Ting chan
Maru
Seneste emner
» Fat Burning Tablets
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:06 am af Gæst

» Opowiadania erotyczne
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 11:32 pm af Gæst

» Illicit Drugs World Trade
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:43 pm af Gæst

» Internal Medicine By Harrison
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 6:57 am af Gæst

» Where are... Where am I...?
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 12:24 am af Yuka

» Reglerne
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:38 am af Yuki

» Er Michiyuki iké længere noget ved ? .. Oó
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:34 am af Yuki

» den stille park og larmen inde fra skolegården
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 2:12 pm af Yuka

» Lektier is BORING
skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:54 pm af Yuka

Statistik
Der er i alt 7 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Maru

Vores brugere har i alt skrevet 401 indlæg i 21 emner
Afstemning
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Forum
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Affiliates
free forum

skaterparken, en rampe/rambe xD

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Yuka
Admin
Yuka

Antal indlæg : 169

skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:18 pm

"jaéh, bare kom Yukii, vær iké genert. Manda og jeg har ogs først liiqe mødt hinanden" sagde Yuka spindende, og kælede sit hoved op af Mandas skulder.
Tilbage til toppen Go down
Manda--

Manda--

Antal indlæg : 156

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:24 pm

//lad os fortsætte et andet tidspunkt, hun har vel skrevet hendes net er gået ned til dig ogs?
Det er nok smart at vi ikk skriver for mange indlæg, så hun ogs selv kan følge med^^
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:26 pm

//Ok. det har hun godt nok iké skrevet til mig, men jeg tjekkede og såé at hun iké længere var påé xD//
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 7:26 am

//Vi sir igen i aften... Razz
Fordi jeg skal ud med reklamer om dagen...-.-
Nårh nej! Sis skal måske sove ved mig, det skal jeg lige have spurgt om...xD Bare glem det! Razz
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 11:26 am

//h4ha :DD.. vi finder nok et tidspunkt ;D//
Yuki
Admin
Yuki

Antal indlæg : 60

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 1:07 pm

//ja mit net gik det sååååååå træls >< klager snart ^^ og jep jeg skal jo også følge med oO//

Yukii grinede til det Manda sagde og lagde hovedet på skrå mens hun rykkede lidt tættere på Manda"
ja det vil ejg da godt,så vil jeg kalde dig for pelstot"sagde hun med et lille grin siden at han havde sagt
at han var varulv der kom hun i tanke om pelstot det passede meegt fint ind"Yuka Yukii næsten ens heh og hyggeligt at møde jer to"sagde hun venligt og bukkede kort hovedet ned mens hun gav slip på skateboardet,så
det kørte ned ad rampen de sad op
http://michiyuki.heavenforum.com
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:15 pm

"Det er ogs hyggeligt at møde diig, Yukii" smilede Yuka. Hun var glad for endelig at have lært nogle at kende her påé skolen. Eller hun kendte dem jo iké helt, men hun håbede påé at de kunne blive gode venner. "Er jeg bare den eneste, der iké har taget miit skateboard med herhen?" sagde hun og grinede lidt over sig selv. Det var jo temmelig dumt at ta ind ii skaterparken uden siit skateboard.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:20 pm

Han rødmede en smule da han så Kat ligge hovedet ved ham, men rystede bare på hovedet. "Altså hvis det er så slemt, så kan du bare lære det til en anden gang?" grinede han og nussede hendes hoved og kind med den anden hånd. "Du er min neko!" grinede han. Han kiggede på Kii, han lagde sin hånd på hendes hoved og aede nu dem begge på hovedet. "Jeg kan li at ae!" sagde han barnligt og grinede.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 2:29 pm

"Og vi ka lii, at blive aet, såé det passer jo meget godt. Eller.. jeg ved iké om Yukii, ka llii at blive aet, men det tror jeg da" sagde Yuka, og lukkede øjnene. "ka du såé iké kæle miig ii søvn hver dag?" spurgte hun.
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 8:14 pm

//dam måske skulle jeg hedde Yuki uden i bagpå o.o//

Yukii kiggede på dem begge to med hovedet på skrå ems hun smillede lidt
hun kiggede på Manda hvorefter hun pegede emd en finger lige på ham
"du pelstot"sagde hun kært med et lille smil på sig mens hendes hår flagrede lidt
bagefter kiggede hun på Yuka og nikkede"jep vi elsker at blive nusset om"sagde hun venligt nu havde
hun to venner
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeFre Jun 18, 2010 8:56 pm

Han kiggede på Kii, "Lad være med at kalde mig pelstot..." sagde han surt og lagde armene over kors så han ikk aede nogle af dem. Han pustede kinderne op og lignede et surt lille barn. Han sukkede let og lagde sig med et bump bagefter, men ændrede ikk sine arme det mindste "Jeg ka ikk li det navn..." mumlede han
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 2:49 pm

Yuka vidste iké, hvad hun skulle siige. Hun kiggede ned påé Manda og såé derefter påé Yukii. Hun trak påé skulderne. Hun havde virkelig lyst til at siiqe noget, men hvad, vidste hun iké, såé hun besluttede siig for at holde kæft.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 3:22 pm

Han aede Kat på hovedet igen, han nussede hendes hoved og hendes hår blev en smule rodet af det. Han grinede lidt og smilede til hende, "Du skal snakke, ellers tror man der er noget galt?" smilede han barnligt. Han nussede hende stadig, "Men hvis du var en kat ville det være nemmere at kæle dig..."
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 4:10 pm

Yukii nussede Manda over håret mens hun grinede lidt og skulede en smule til
Yuka"nånå men undskyld så må jeg vel kalde dig Manda som er dit navn"sagde hun med et lille suk
hun havde en eller anden lyst til at surmule lidt, og så kiggede hun end af sig selv"ih altså jeg ligner jo et kirsebær
alt det lyserøde noget"sagde hun med nogle baskende arme og det katteligne øjne ><
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 4:30 pm

Yuka smilede. "Ok, det ska jeg nok såé" sagde hun til Manda. Hun var bange for, at Yukii var blevet sur, fordi hun skulede sådan, men hun prøvede at lade som om, hun iké havde set det. "Yukii, du ser da sød ud ii det" sagde hun. "Du ligner da iké et jordbær, synes jeg iké" sagde hun oprigtigt.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 6:24 pm

Han aede Kii igen, "Du må gerne kalde mig noget, det skal vel bare være et kælenavn jeg kan li..." smilede han og stoppede op. "Måske skulle jeg lige spørge om I kan li de kælenavn jeg har givet jer..." han kiggede på dem begge. Han grinede lidt af Kii, "Altså jeg er ikk så vild med SÅ meget lyserødt, men det er jo min mening..." smilede han. "Men man kan vel sige farven klær dig?"
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 7:04 pm

Yuka smilede til dem begge. Hun såé påé Yukii "Det er rigtigt, at farven klær diig Smile" sagde hun med et smil. Nu såé hun påé Manda. "Tja .. jeg ved iké helt, hva jeg synes om mit kælenavn. Hmm .. ka du prøve at finde påé et andet?" spurgte hun og smilede
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 7:54 pm

Han nikkede, "Jo! Jeg ku kalde dig Yuu? Laughing " grinede han lidt og aede hende bag øret. "Det minder jo lidt om Ryuu, ikk sandt?" smilede han lumskt. Han tænkte sig lidt om, "Yuu har en kæreste, Yuu har en kæreste, Yuu har en kæreste...!" gentog han hele tiden i drillende tone. Han grinede.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeLør Jun 19, 2010 8:38 pm

Hvis han driller miiq, må jeg ogs drille ham, tænkte Yuka. Et smil bredte sig påé hendes læber. "Manda er misundelig! Manda er misundelig! Manda er musundelig!" drillede hun ii en blanding af en syngende og en drillende tone.
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 4:22 pm

Yukii smillede og grinede lidt af Manda , det bvar rigtig sjovt at han drillede
hende med at hun havde en kæretse hun ikke engang selv vidste"Yuka har du en kæreste
uh hvem jeg er lidt nysgerig undskyld"sagde hun med et lille bøj over sig mens hun kiggede på Manda"hvis du
kæler mig kæler jeg også for dig basta!"sagde hun med armene rundt om sig selv
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jun 20, 2010 6:25 pm

Yuka såé smilende påé Yukii. "Han hedder Ryuuzaki Baga," sagde hun, og hun skyndte siig liiqe at tilføje; "Meg G og iké K" for der var mange, der troede, det var med K, og det brød hun sig iké, men hun brød sig endnu mindre om dem, der godt vidste at det var med G, men sagde at det var med K, Bare for at drille. Det ville Manda sikkert ogs gøre. "Yukii, jeg ka da godt kæle for diig, hvis det er" sagde hun. Hun syntes det var ret synd for Yukii, at hun iké blev kælet for.
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 21, 2010 12:18 pm

Yukii smillede lidt og nikkede megte til det med at blive kælet for men hvis
hun skulle blive kælet for så skulle Yuka også og især din drillepind til Manda allerede
ved første indtryk af ham mente Yukii at han var en drillepind"du en drillepind og jo jeg kan
også godt lig mit kælennavn det du fandt, det passer meget godt"sagde hun kært
og nussede Yuka lidt men også Manda under hagen lidt plejede vaurlve ikke også at elske at blive
nusset om og logre med halen eller noget Yukii vidste ikke ret meget om varulve kun lige
de få ting og sager.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 21, 2010 6:37 pm

Han fik hale og ører da hun nussede ham under hagen, han rødmede en smule. Han gemte sit ansigt og aede dem begge på hovedet, "I to er tossede..." smilede han opgivende. Han kom i tanke om noge, "Hey! Jeg er ikk misundelig, især fordi jeg aldrig har haft en kæreste. Så ved ikk hvordan det er... Og jeg er IKKE en drillepind! Og nårh ja, tak for lort Yuu!" sagde han surt og pustede kinderne op.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 21, 2010 7:16 pm

Yuka begyndte at kæle for Yukiis hoved. Hun kiggede ned påé Manda, mens hun fortsat kælede for Yukiis hoved "Hvad har jeg gjort?" spurgte hun uskyldigt til Manda. Nu kiggede hun påé Yukii. "Ka du lide det?" smilede hun.
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitimeMan Jun 21, 2010 10:53 pm

Yukii nikkede mens hun grinede lidt af Manda og så lige
hurtigt at han rødmede"Manda rødmer Manda rødmer Manda rødmer"sagde hun drillende
mens hun kiggede på ham med hovedet lidt på skrå, så kiggede hun hen
på Yuka"ja meget det virkelig dejlig jeg vil også nusse dig lidt"sagde hun og aede Yuka
over håret mens hun stadig nussede Manda på halen kært
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD - Page 2 I_icon_minitime

skaterparken, en rampe/rambe xD
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Michiyuki :: De tre s'er(søen, skoven,skaterparken) :: Skaterparken-
Gå til: