Michiyuki
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Velkommen gæst til Michiyuki en skole for alle væsner store små, og nye, gamle. Michiyuki er en stor skole for mange elever og væsner. Man laver ikke lektier eller noget kun hygger sig med hinanden.

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» Fat Burning Tablets
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:06 am af Gæst

» Opowiadania erotyczne
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 11:32 pm af Gæst

» Illicit Drugs World Trade
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:43 pm af Gæst

» Internal Medicine By Harrison
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 6:57 am af Gæst

» Where are... Where am I...?
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 12:24 am af Yuka

» Reglerne
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:38 am af Yuki

» Er Michiyuki iké længere noget ved ? .. Oó
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:34 am af Yuki

» den stille park og larmen inde fra skolegården
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 2:12 pm af Yuka

» Lektier is BORING
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:54 pm af Yuka

Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Yuka
skaterparken, en rampe/rambe xD I_vote_lcapskaterparken, en rampe/rambe xD I_voting_barskaterparken, en rampe/rambe xD I_vote_rcap 
Manda--
skaterparken, en rampe/rambe xD I_vote_lcapskaterparken, en rampe/rambe xD I_voting_barskaterparken, en rampe/rambe xD I_vote_rcap 
Yuki
Ting chan
Maru
Seneste emner
» Fat Burning Tablets
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTirs Aug 02, 2011 1:06 am af Gæst

» Opowiadania erotyczne
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 11:32 pm af Gæst

» Illicit Drugs World Trade
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:43 pm af Gæst

» Internal Medicine By Harrison
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 6:57 am af Gæst

» Where are... Where am I...?
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeSøn Maj 29, 2011 12:24 am af Yuka

» Reglerne
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:38 am af Yuki

» Er Michiyuki iké længere noget ved ? .. Oó
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeOns Jan 26, 2011 1:34 am af Yuki

» den stille park og larmen inde fra skolegården
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTirs Sep 28, 2010 2:12 pm af Yuka

» Lektier is BORING
skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jul 15, 2010 1:54 pm af Yuka

Statistik
Der er i alt 7 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Maru

Vores brugere har i alt skrevet 401 indlæg i 21 emner
Afstemning
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Forum
Forum
Navigation
 Portal
 Indeks
 Tilmeldte brugere
 FAQ
 Søg
Affiliates
free forum

November 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
KalenderKalender
Søg

Vis resultater som:

Rechercher Avanceret søgning
Affiliates
free forum

skaterparken, en rampe/rambe xD

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Yuka
Admin
Yuka

Antal indlæg : 169

skaterparken, en rampe/rambe xD Empty
IndlægEmne: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeOns Jun 16, 2010 6:51 pm

Yuka gik hen til skaterparken. hun havde brug for at slappe lidt af og tænke lidt over tingene.. der var et par stykker rundt omkring, hun satte sig påé den mindste rampe/rambe, vel vidende at der iké var mange, som gad at skate påé den, fordi de størrer ramper, var sjovere.
Yuka satte sig påé den og gav sig til at tænke.. hun savnede sin kæreste, Ryuuzaki, men der var iké noget at gøre ved det, han var der jo iké ..
Tilbage til toppen Go down
Manda--

Manda--

Antal indlæg : 156

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 4:05 pm

Ikk for noge søde, men du skal altså skrive Sted, Tid, Omkring og Vejr...xD
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 6:42 pm

// ska man ogs det påé Michiyuki ? xD ok //

sted : skaterparken
tid : eftermiddag
omkring : et par stykker
vejr : solskin Very Happy
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:09 pm

Manda skatede hen til den lille rampe, han vidste nemlig ingen vil skate der. Han kiggede og så en pige, hun så meget flot ud. Men han ville nu ikk have nogle planer om at blive kærester med nogen. Hun så ogs ud til at have en alligevel. Han grinede lidt og kom hen til hende hurtigt, han havde sine militær shorts på og en sort T-shirt. Han kiggede på hende, "VIl du have lidt selskab?" smilede han og fik skateboardet sparket op i hænderne. Han satte sig ved siden af hende og lagde det på den anden side af ham. "Du ser ud til at ville have selskab?" grinede han.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:38 pm

Yuka kiggede op og fik øje påé drengen. Hun gangældte hans smil: "Ja, det ville være rart" sagde hun og spurgte såé til hvad han hed.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:40 pm

Han lagde sig lidt og gned sine øjne, "Navnet er Manda." sagde han glad og kiggede på hende. "hvad med dig?" han satte hovedet på skrå og kiggede barnligt. Han satte sig op bagefter og kom til at lave et lille nys, han brugte hånden som en form for pote og smilede igen.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:47 pm

"Navnet er Yuka" smilede hun og tilføjede "Prosit". Hun grinte lidt.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:49 pm

Han rakte tunge, "Din efteraber!" grinede han og lagde hovedet ved hendes skød. Han kiggede på hende, "hvis du ikk vil have jeg er her, så siger du det. Ok?" smilede han og lukkede øjnene. Han nussede sig til ehndes skød og smilede barnligt. Han lå behageligt og håbede ikk hun havde noget imod det.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 7:56 pm

Yuka rødmede lidt, fordi hun havde nederdel påé. "Nej, det gør iké noget, at du er her. Det er rart at snakke med nogen.. jeg er nemlig lidt ensom her for tiden." sagde hun venligt. Hun var tavs ii lidt tid og betragtede hans skateboard lidt. Det mindede hende om, da hun selv skatede, men det var hun holdt op med, siden hun mødte Ryuu. "Må jeg gerne prøve at køre lidt påé det? bare lige påé rampen?" spurgte hun såé.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:02 pm

Han grinede, "du savner måske din kæreste?" spurgte han roligt. Han rakte hende sit skateboard, "Du køre bare så tosset du vil, bare ødelægge det. Det er det eneste jeg ejer som betyder noget for mig..." mumlede han lidt. Han kiggede på de sølvfarvede hjul og gøs lidt. Men de var alligevel en del af den betydningsfylde ting.

//Har fået den bog på hjernen main!xD
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:12 pm

Yuka tog imod skateboardet. "hvorfra ved du, at jeg har en kæreste?" spurgte hun. Hun sukkede over at tænke påé Ryuu. Tag dig sammen Yuka, tænkte hun. Hun ville iké tænke påé ham hele tiden.. Han var der iké. Basta!.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:16 pm

Han aede blidt hendes kind, "helt ærligt, du er så nem at læse. Man kan se det på dig..." sagde han opgivende. Han satte sig op så hun kunne få lov at køre ned. "Desuden kan jeg ogs læse direkte tanker nogle gange, så det siger lidt sig selv hvor jeg ved det fra..." grinede han lidt. Han satte sig og kiggede ud over rampen, "Men kør du bare..."
Yuki
Admin
Yuki

Antal indlæg : 60

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:17 pm

Yukii kom gående i det lyserøde skatertøj okay det var en kjole, og nogle knæstrømper men det var
da lyserødt som var hendes yndlingsfarve.Hun gik lidt og tænkte på Reki så lang tid siden at han flyttede væk hun
havde stadig deres venskabs armbånd på hendes højre hånd, så gik hun videre hun stilgte sig foran en rampe hun kendte, hvist ingen lige her så hun gik videre meget lette skridt.
http://michiyuki.heavenforum.com
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:20 pm

Han kiggede på den nyankomne pige og vinkede til hende, "hey! Kommer du ikk herhen?" smilede han og vinkede videre. Han havde strakt armen og lavede et barnligt ansigt. Han lagde hånden og kiggede en smule afventende på hende, han sendte et form for blik der forlangte hun kom hen til dem.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:27 pm

Yuka satte boardet ned påé rampen og satte sin ene fod påé boardet. Hun tøvede. Men begyndte såé at køre. Hun kørte op og ned af rampen og lavede tilmed nogle tricks som hun iké havde lavet ii hunrede år. Efter 30 sekunders tid stoppede hun såé og gav skateboardet tilbage til Manda. "Tak for lån" smilede hun. Hun havde iké fået øje påé den nyankomne.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:32 pm

Han tog imod skateboardet, "Det var noget af en kort tur..." smilede han og lagde det ved siden af sig. "Du er måske ikk så vild med at skate mere...?" smilede han. Han kiggede på det, "Det er jeg sådan set heller ikk, men det er heller ikk fordi jeg vil lade være med at skate." han lagde sig med et bump og kiggede på nogle skyer. "Ej! En ko med kaninører!" grinede han og pegede på den.
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:34 pm

Yukii gik videre hen mod dem hun hoppede nærmest men var også lidt genert
over at møde nye mennesker. Hun kiggede på dne ene og hen på dne anden"hmmm i to ser da rimmelig
søde og vnelige ud"sagde hun undrene der var stadig lidt underligt ved dem måske var de to magiske væsner eller måske
var de to dovne dyr som hende selv ligenu.Hun havde det lyserøde bræt under højre arm på den arm var armbåndet også som Reki gav hun var nået hen til dem og bukkede lidt"heejsa en ære at møde her"sagde hun fornemt og kært
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:39 pm

Yuka blev forskrækket og kiggede op. Der stod en pige iført lyserød. "hej" smilede hun. "hva hedder du?" spurgte hun såé og satte siig ned ved siden af Manda.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:54 pm

Han kiggede på pigen, "øhm... DU behøver ikk være så formel... Og..." han kløede sig bag hovedet. "tak, tror jeg..." han satte hovedet på skrå og strakte sig lidt. "Gad vide om vi skulle kalde dig Pinky?" grinede han lidt og smilede. "Du elsker nok den farve." Han kom i tanke om noge og slog sig lidt på knolden, "Nårh ja! Hvad er I, mennesker eller et væsen?" smilede han. Han satte hovedet på skrå.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 8:58 pm

Yuka smilede til ham idet hun svarede: "Jeg er en animagus.. Jeg kan forvandle miiq til en kat" sagde hun. "hvad med dig ?" hun kørte sin hånd gennem håret.
Yuki
Admin
Yuki

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:00 pm

Yukii kiggede på dem og bukkede igen det var en vane for hende at gøre
det så hun kunne ikke lade vær med det. Hun lod det lange lyserøde hår flagre mens hun
smillede ldit og nikkede og lavede et lille spring i luften"jeeeps det kan du tro!"udbrød hun lidt
kært og højt hun kiggede på pigen"mit navn er Yukii hyggeligt at møde jer og til dig den drillende
tror jeg nok du er jeg er halv dæmon"sagde hun stille med et lille venligt blik
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:03 pm

Han kravlede hen og aede Yuka på hovedet, "er du så kæleglad?" grinede han og smilede. Han håbede det fordi han godt kunne lide at kæle andre. Han kiggede på Kii, "Yukii og Yuka... Dig kalder jeg Kii og dig Kat..." grinede han og aede videre. Han smilede barnligt. "Jeg, jeg er varulv og vampyr... Forhåbentlig blir jeg ikk mere end det, eftersom det er nok."
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:04 pm

Yuka såé påé Yukii. Hun virkede meget glad ii det. "Ok, hyggeligt at møde diig, Yukii. Mit navn er Yuka og det er Manda" smilede hun og pegede påé Manda, som sad ved siden af hende.
Yuka
Admin
Yuka

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:06 pm

Yuka lod ham kæle for hende. Hun kunne godt lide at blive kælet, såé hun lænede sig op af ham, for at slappe mere af. "jaéh.. detka jeg faktisk godt lide" smilede hun. Hun lukkede øjnene, og lavede en spinde lignende lyd.
Manda--

Manda--

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitimeTors Jun 17, 2010 9:09 pm

Han vinkede til Kii da Kat sagde han hed Manda, "Heij!" sagde han barnligt. Han kiggede på Kat da hun lænede sig ind til ham og spindede. Han grinede opgivende og aede hende stadig, 2Hvis du havde katteøre ville jeg ae dig bag dem, det er nemmere end det her!" grinede han og nussede hende. Han kiggede på Kii, "Vil du ogs aes?" smilede han og satte hovedet på skrå. Han rakte sin anden hånd imod Kii.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: skaterparken, en rampe/rambe xD   skaterparken, en rampe/rambe xD I_icon_minitime

skaterparken, en rampe/rambe xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Michiyuki :: De tre s'er(søen, skoven,skaterparken) :: Skaterparken-
Gå til: