Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Velkommen gæst til Michiyuki en skole for alle væsner store små, og nye, gamle. Michiyuki er en stor skole for mange elever og væsner. Man laver ikke lektier eller noget kun hygger sig med hinanden.
Emne: Nyt sted at udforske^^ Fre Jun 18, 2010 1:33 pm
Tid:Midnat Omgivelser:Søen, en træbro, træer, himlen, skyer Sted:Søen Vejr:Koldt, vindstillet
Yuki sad under et træ mens hun var faldet lidt i søvn hun sad så godt og den ro over stedet fik hende til at falde i staver. Hendes lange lyserødr hår flagrede lidt i inden og hendes øjne dybe smukke, blide var lukket. Hun drømte om Reki, og på Kyo som hun også havde mødt, men bare næsten aldrig set siden den dag. Yuki ltænkte meget på de to og nød vejret om hende.
Yuka Admin
Antal indlæg : 169 Join date : 09/06/10 Age : 30
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Fre Jun 18, 2010 2:20 pm
Yuka gik siig en midnatstur rundt om søen. Hun ville lidt væk fra det hele.. Det var køligt, men heldigvis havde hun taget sine lange sorte bukser påé og sin sorte hættetrøje med katteører påé. Pludselig fik hun øje påé en pige, med pink hår, da hun kom lidt nærmere pigen, genkendte hun hende. Det var jo Yukii. Yuka løb stille over til Yukii. "Hej" sagde hun smilende.
Yuki Admin
Antal indlæg : 60 Join date : 09/06/10 Age : 31
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Fre Jun 18, 2010 8:19 pm
Yukii kiggede og havde vendt sig om mod Yuka hun krammede hende med et smil"Yukaaaa!!! heeeey hva'så dejligt at se dig igen hvad laver du hernede"spurgte hun undrene og kiggede lidt ned på armbånden fra Reki men hun smillede glad til Yuka nu havde hun selskab igen og det var virkelig dejligt den sorte kat tænkte Yuki kort
Yuka Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Lør Jun 19, 2010 3:08 pm
Yuka krammede også Yukii. "Hej Yukii!" sagde hun. "Tja.. jeg er her egentlig iké af nogen speciel grund, jeg gik miiq bare en lille midnatstur, fordi jeg iké kunne sove.. hehe" forklarede hun og smilede. "Men hva med diig? Hvad laver du her?" spurgte hun.
Yuki Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Lør Jun 19, 2010 4:05 pm
Yukii smillede lidt og kiggede på hende med et lilel blik mens hun kiggede på nogle træer ved dem og vandet i søen"hmm gad godt vandet var varmt så vi kunne svømme lidt eller lege eller bare plaske løs i vandet det ville være såååå fedt"sagde hun med et lille grin"og hyggeligt at du da kom jeg savnede nogen til at holde med selskab"sagde hun smillende
Yuka Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Lør Jun 19, 2010 4:34 pm
Yuka smilede tilbage. Hun var faktisk ogs glad for at støde påé Yukii. "Måske kan vi ta herned til søen imorgen, hvor solen skinner, og såé ka vi bade?" foreslog hun og smilede et tandpasta smil. "Såé ka vi måske ogs ta Manda med og såé kan vi alle samn have en vandkamp, det ville være hyggeligt. Og såé ka vi måske ogs holde en skovtur en dag^^" sagde hun.
Yuki Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Man Jun 21, 2010 12:22 pm
Yukii lyttede efter til Yuka hendes ideer lød meget gode så nikkede hun og kiggede på vandet"jeps lyder rigtig godt det ville være meget hyggeligt vi kunne nu også bortføre Manda herhen hehe ej det var hvist onde tanker undskyld. Men en god ide alligevel"sagde hun med store glitrene øjne O.O hun syntes dte var hyggeligt omgivelserne rundt om dem og naturen
Yuka Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Man Jun 21, 2010 7:27 pm
Yuka smilede. "Tak" sagde hun og var glad for, at Yukii syntes om hendes ideer. Hun såé siig lidt omkring, naturen var meget smuk. "Tja .. hvis Manda iké vil med, bliver vimåske nødt til at bortføre ham" sagde hun med et lille smil. "Men såé ska vi ogs sørge for, at han iké får den gode vandpistol, for vi ved jo hvilken drillepind han er" sagde hun.
Yuki Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Tirs Jun 22, 2010 2:22 pm
Yukii grinede ldit og nikkede hun var helt enig hvis Manda fik den gode vandpistol var det ikke så godt"heheh jeps det bliver vi nød til det er en selffølgelig ting"sagde hun nikkende mens hun studere naturen lidt om dem så smuk og fredeligt."Wow vandet og træerne og naturen er smuk"sagde hun med et lille smil på sig det var et meget venligt et"og foresten du har en kæreste høre jeg"sagde hun smillende med et lille lumsk smil
Yuka Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Tirs Jun 22, 2010 7:38 pm
Yuka nikkede. "Ja naturen er meget smuk, og ja, det har jeg .." sagde hun. Hun rødmede. "Han går bare iké påé skolen her.." sukkede hun. "Men ii det mindste har jeg da fået to gode venner her allerede, såé jeg iké behøver at tænke påé ham" sagde hun og smilede. "Hva med diig? Har du iké en kæreste?" spurgte hun nysgerrigt.
Yuki Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Ons Jun 23, 2010 2:00 pm
Yukii rødmede og rystede straks på hovedet"nej det har jge ikke men ulalala ej nu skal jeg være sød det da godt en kærester lyder meget godt og hyggeligt at have hvordan er han"spurgte hun med et lille nysgerigt blik og udtryk. Hun vidste ikke meget om sådan noget kæresteri så derfor ville hun spørger hendes gode veninde Yuka om det
Yuka Admin
Emne: Sv: Nyt sted at udforske^^ Ons Jun 23, 2010 5:33 pm
"Han er sød og sjov og kærlig og ... lidt pervers.. men det er alle drenge" sagde hun med et lille flovt smil. "Han er meget overbeskyttende over for miig, hans familie og min familie. Han er lidt fjollet nogen gange . Men .. tja.. han er ogs lidt ond over for nogen hvis det er nogen han iké kender, som er ond ved dem, han elsker." fortalte hun. "Men han er ellers kærlig og åben" Smilede hun stolt.